Jag vill inte vara ett eller den

Hemma från mitt besök på expert nu! Haha, har även hunnit en sväng till sats för lite träning. Ska slänga i mig lite mat nu och sen blir det ner till stallet för att försöka få ordning på min häst..! Ska försöka vara hos Isabelle vid halv 7 tänkte jag. Kommer jag hinna tror ni? Hahah, yeye.. kan ju alltid försöka ;)

Puss på er godingar!

Hahaha, försökte ändra en grej förut, så tryckte bara lite här och var på datorn, vad händer? JO, den börjar låta och det låter ashööögt, typ PIIIIIIIIIIIIIIIIP fast utan I med mer, UUUUU.. Fattar ni? Liksom mer.. "mansröst" Hahah, tror ni jag dog?! Hell yeah!


Till och med jag kan dra nytta av att Emma spelar innebandy! (dock är ju detta ute :p:P:p:P:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0