I saw the devil

Idag har jag pluggat med Zara, eller, ja, nej. Vi har skrivit klart våran labbrapport! Jättefin blev den! Ni skulle bara veta ;) Haha. Sen drog jag hem& ner till min älskade häst. "Ååh, vad härligt, nu ska jag rida" tänkte jag.. 
TJENA! Kommer upp på hästen, går tre steg, hoppar av. Halt häst IGEN. Gick in i stallet och hatade livet en liten stund innan jag fixade allt o drog hem. När jag va påväg in i duschen kom jag på att SHIT jag har kvällen i stallet också.
Bara o ta sig ner igeen &plocka in hästarna! Men fick hjälp så det gick fort! 

Okej nu har ni hört hur bra mitt liv är för tillfället, nu ska jag äta & försöka duscha igen.. Haha.


-Från Italien-  Vi tände ljus för Norge, bästa Norge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0