I just want you near

Sitter med engelskaboken uppe och försöker koncentrera mig på att plugga.. det går sådääär, eftersom jag har facebook uppe.. Dumt. Det är huuuuur många ord som helst, aaah, orka! 
Det är så himla synd om mig, jag veeet! Ska strax springa ner till hästarna och fixa lite, tur jag har dom..! 


Det är när jag ser dina ögon, ser din mun, din kropp, hör ditt namn, det är då jag kommer på det
Fan, där är ju du 
Du, den där
Som jag inte längre bryr mig om
Du, den där 
som förstört allt
Jag hade kommit långt,
sen kom du med din stora käft
Du förstörde allt
Nu står jag vid kanten, 
som så många gånger förr.
Tack så mycket för din jävla hjälp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0