GästbloggarN Zara den grymmaste !!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEY !
Nu är det såhär att Sofia inte kan blogga för tillfället hon ligger i sängen och är död från igår hihih:)
Igår var vi på halloweenfest, det var as kul :), dock så hade Sofia lite för KUL så jag tror inte hon minns så mycket därför ska jag förklara nu ! 

Sofia- Alltså detta gula rum är ganska fult ellerhur?
Jag & Elin - aa typ 
Sofia- Jaaaa så egentligen så är allt det bruna,gröna,blåa,( det gula ) ute i världen så jävla fint nu när man tänker efter....
Jag & Elin- skrattattack !! 

Jadu sen ville Sofia gunga osv , hon varvade festlokalen och jag fick jaga henne förfullt ( tjejen är ju fan snabb  ) 
JAAG kaaaaaaanske laddar upp ett klipp på hur det gick efteråt men jag tror att hon kommer mörda mig för hon har inget minne av klippet :) 

Nej nu ska jag väcka Sofia så ska vi äteee vättnih ähähähä 
peace i know you love me xoxo zara :D
JUSTEEEEEEE laddar upp bilder sen ska bara komma på hur man gör och sofia är super smart som inte loggat ut från blogg.se heheeh okej detta blir för långt men jag är rastlös :( 






Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHA!!!:D Filmklipp! Ladda upp! Jag vill se...:D

2011-10-30 @ 13:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0