it's just another mountain

Sitter& pratar i telefon med Emma Ivarsson& är sur! När jag var ute med hundarna förut skulle vi hoppa över ett djuupt dike med MASSA vatten.. Grejen var att jag kom på att "ÅH vi går runt, smart!"  MEN hunden kom på att "ÅH, jag hoppar!" Så... eftersom jag sitter fast i hunden med koppel kring midjan, blev jag ju meddragen utan att det var meningen... tyvärr mindre smidigt och hamnade i vattnet medans hunden kom över helt torr och nöjd. 

Min mamma försökte ta bild, men ICKE. Så tyvärr, ni får ingen bild på detta! Mohaha!


Maten igår!

Fina Rain. (emmas suuuperponny!)

Här har ni Emma själv!
*Mästermålaren är ju jag själv då*

Nu ska jag till stallet! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0