Funhouse

Idag har jag vart asduktig. Ni anar inte! Kom till skolan, hade spanska, sen hade jag inga lektioner innan klockan två. Drog till stan med Zara, åt mat, pluggade matte. Fatta det då?? PLUGGADE MATTE, när vi inte behövde?! Okej, kanske för att vi bägge ligger typ tre sidor efter, men ändå. Eller nä, låg! Inte nu längre! För efter sista lektionen, som va matte, så gick vi på EXTRA MATTEN också! Hur bra är vi?!!

Vet. Jag är också imponerad av oss! 

Annars har jag ridit med Marie, fixat fördjupnings-rapporten i naturkunskapen med Z och mami, pluggat lite spanska och ätit mat. Duktig chey, hejhej. 

Ska nog skaffa mig ett liv till helgen.

Puss!

tyvärr går det inte att ladda upp bild. 
Ni får en använd

Godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0