Bussfail

Okejrå. Idag har vart en dag gjord av massa fail. Haha. Jag och Frida skulle springa till bussen (6:an) hon springer före, jag sen. Ser henne inte när jag kommer in i bussen.. ringer henne.. Hon är på fel buss... HAHA! Sen såå... efter vi åkt ett bra tag... VEM ÄR INTE PÅ FEL BUSS TROR NI?! JO. JAG. Alltså, sexan stod på torget, hon hamna på 7:an och jag på 4:an... Herregud... Katastrof!

Sen blev det i alla fall träning. Sköönt! Efter det blev de stallet, duscha, äta, plugga. LIV. Hejhej. (nej, inte HEJ till dig som HETER Liv nu!.. eller jo, hej på dig med, med alltså, aa!)


På bilden ser ni en igelkott. Hittade den i somras.. vid en vägg. Ganska så söt om jag får säga det själv !

JUST DET! SPELADE IN EN JÄTTEFIN FILM IDAG! DEN KOMMER UPP IMORGON! (om jag inte glömmer alltså, eheh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0