As far as I can see

Jag provar ett tidinställt inlägg! Det ska publiceras exakt 13.25! 

Just nu sitter jag (antagligen) och RÅpluggar! Har nog lite panik också eftersom allt ska vara klart om några få timmar.. Ska ju lämnas in en hel jävla dag innan!! ÅH STÖRT! Så synd om mig! :o Kanske om Zara också dåååå, men ändå!! FML! 
Jaja, jag har det nog bra ändå här på (antagligen) golvet med min käre vän! Min käre vän som jag tog en buss med igår... och hamnade mitt utee i INGENSTANS.

Hittade på en liten historia om att det va vår mormor som sagt detta och pratade jättehögt så busschaffören skulle höra och inte typ komma bak och säga att vi skulle gå av eftersom det va slutstationen! Han gjorde inte det, så han hörde nog (a) Smartyyy va?!?! :D


Busspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0