Skater boy.

Haft en underbart mysig helg med Maja & barnen :) men nu är jag ganska trött.. blev väckta av en sötnöt vid åtta imorse.. Efter några timmar tog vi & cyklade hem. Ganska jobbigt, jao! Haha, det är ganska knas, för när man "orkar" cykla så kan man göra det massor & sen de dagar man inte orkar gårr cykeln knappt framåt & det är hemskt ;o 
Om jag ska vara ärlig, så tror jag på detta med att ha rätt inställning, att det avgör allt. Ni har säkert hört att man bör älska istället för att hata och ni kanske, precis som jag alltid har gjort, har tänkt "herregud, som att det skulle hjälpa jävla idioter". Men jag har äntligen insett att klart som fan att det hjälper?! Om du är positiv, leder det till att de i din närhet blir positiva och det blir en typiskt kedjereaktion och tillslut är hela världen lycklig! :D 

Okej.. nu kanske jag tog i lite väl mycket, men ja.. snälla tänk på detta och bli positiva! 


Nu ska jag sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0