Om allt är som det ska, borde du vara i helvetet

Igår var en fantastisk dag. Mår suuper. Drömde såklart inatt igen, vaknade av att jag skrek rätt ut & att jag hade typ 500 i puls. - Livrädd- Men inatt vet jag i alla fall vad jag drömde.. fyfan.
Jaja, nu ska jag skynda mig in i duschen, ska vara klar att åka in till stan vid tio. Först blir det lite shopping med mami, sen kommer Emma & då blir det lite shopping med henne :D 
Sen ska vi & fodra hos Emma, grejja lite & sen ska jag hem o rida världens bästa häst! 

Pusshej! ♥

Fatta vilket sexigt tåg vi gjorde?!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror att det är ungefär världens finaste tåg faktiskt.

2011-05-28 @ 12:28:17
URL: http://hellocountryside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0