zZzZzZzZ...ZzZzZzZzZ

Jag borde sova egentligen, men är för pigg. Sovit hela dageen ju.. 
Imorgon lär jag ju va hemma också, vilket inte gör mig något. Ska starta min dag med att intala mig själv att jag inte mår illa så jag kan äta lite & sen dra t Sunne på torsdag med Freeida Alsutr. 
Får se hur det går dock, mat känns ju inte speciellt lockande om jag säger så, men skidor däremot, jatack!
Ser på Spin city, tråkigt fast ändå kul typ? Konstigt kanske? Jag vet inte, haha. 

Upptäckte precis att klockan är kvart i 1, nyss var den fem över tolv? Läskigt eller hur? :o Haha, herregud vilket fint inlägg detta blev. Imorgon ska jag förövrigt plugga lite NO & lite Hemkunskap-prov på fredag. Ska plugga om jag inte är lika död som idag i alla fall, heh. AH, blir gaaalen snart.. ska sova! Godnatt.

Nu började kaffemaskinen låta- blir lika rädd varje jävla gång :(
Varför rengör den sig mitt i natten för?!
Kanske för att det är svart på natten & kaffe är ju svart..?

VARFÖR i hela världen hade jag inte en sån säng när jag var lite för? :o
Hade stjärnhimmel, men inte var den såhääär fin& rosa minsann! Ska allt ta mig ett snack med pappa&mamma ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0