Yesbox baby.

Idag drog jag med Gunnarsson till sats direkt efter skolan- hade inställd matte också. Mycket bra!
Sen har jag vart en sväng till stallet & sen p l u g g a t.. herregud, jag dööör. 
Kan ärligt inte mycket alls, det känns typ.. hemskt ;o
Första gången jag verkligen "gett upp" att försöka lära mig mer. Kan inte få in mer i mitt huvud ens :o
Stört! 
Nu ska jag prata lite med folk, sen sova! Ska lägga mig tidigt idag. 
Tråkigt, nejä, gött! :D

Skitnationella imorgon, men ja, lycka till alla nior. :)


Detta levde jag på typ hela förra veckan.. kul? Nä.



Kommentarer
Postat av: Kaiailin

I really enjoyed my visit. A great site

2011-09-14 @ 08:34:39
URL: http://kaiailin.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0