Vårkänslor!

Det är vår! Det är fint! Åh, blir på så underbart bra humör :)
Det spritter i hela kroppen och ja, åh. ♥
Solglasögonen på & snartsnartsnart är det shortsens tur! Längtar efter bruna ben, mysiga strandkvällar & dagar.. Åh, jag vill ha sommar! Fast gärna vår ett tag först! 

Idag har vart en givande dag. Pratat massor, om viktiga saker. Superbra. 
Vet ni att jag har världens finaste vänner? Om ni inte visste, så vet ni det nu! 
Fick även tillbaka lite SO grejs, MVG på allt.. vilket jag absolut INTE trodde ;s
Känns riktigt gött!
Sen satt vi i solen på lunchen idag, ååh, värmen var underbar! Tog oss även en sväg till lekparken, haha, minnen♥

Imorgon ska jag ha en fin dag igen& efter skolan drar jag & Gunnarsson till Sats, sen åker jag vidare upp till Elin & Molkom! Mysigt!♥

Puss!



Bra fotograf- jag vet! heh

Kommentarer
Postat av: Gunnarsson :)

Glöm inget nu då! :D<3

2011-03-24 @ 20:16:57
URL: http://lillafridaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Bara för att jag är bad-ass och pekar fuck-you på den bilden... ;)

2011-03-24 @ 20:33:34
URL: http://hellocountryside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0