Nej, jag vill inte! Ja, det vill jag!

Sitter vid matbordet, nyss ätit. Typ latmat blev det (a) 
-Tolka det fritt! 
Igår gjorde jag massor med bra saker, vaknade av mig själv klockan åtta, sen vid nio gick jag till stallet. Vi släppte ihop hästarna med den nya hästen, bilder kommer. 
Sen åkte jag& Sofia iväg och hämtade massa spån, kändes lite i armarna sen faktiskt (a) 
Sen lastade vi hela hästtransporten med skräp& åkte o slängde! Gött! 
När jag kom hem, duscha, fixa, vänta på Maja, sen kom Maja& vi drog till Casablanca o hyrde två asbra filmer:
I rymden finns inga känslor (ja, vi är lite efter) & grown ups. Båda filmerna var verkligen dyyngbra! 
Blev en lyckad kväll&natt.

Idag vaknade vi vid.. nio? Tror jag ;) 
Åt frukost o så, sen drog jag & jobbade (a) 
Wii, så nu är jag trött fast pigg igen! Justja! Cyklade till jobbet faktiskt! Duktig, jag veeeeet!
Haha. Nu ska jag duscha, hejjs! Eller..äre nödvändigt att duscha nu när jag ska springa sen? Hm, ja.. duscha är häärligt, haha :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0