The one.

Sats idag igen- nu är jag död. 
Haha, såå gött! Älskar känslan av utmattning! Mår sååå bra då! vet inte om jag är sär eller något, men så äre i alla fall! Tihi :) 
&snartSnartSnartSnartSnart smäller det!! Den 22 april, står vi och ska se Håkan Hellström!! Herregud! Dör lite här (a) 
Jaja, i alla fall, efter Sats, kom jag hem, åt!, gick till stallet, duschade. Mysigt- ahrå.
Nu ska jag sätta på mig myskläder (a) och se på film. 
&Inte ge dig en tanke!
Btw-- köpte nya solglasögon idag- pilot, älskar dom! Hihi (a)

PusS

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med dig Sofia! Det känns bra efter man har tränat! :D



Svar. Tack gumman! Såg detta via mobilen innan provet, det behövdes verkligen! :) Puss och kram sötan! <3

2011-03-24 @ 07:48:04
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0