I will reach you.

Vaknade vid tio idag& nu leker jag laat och ligger i sängen med både TV & dator på (a) Men det är jag värd, igår var det ett tufft träningspass på sats & idag har jag tre hundar att gå ut med, en o en.. Embla, Alva & lilla Sudden ;) Sen ska jag rida & hade tänkt åka till sats idag med, men får se om jag orkar o om jag får med något sällskap. Åker INTE dit själv (!)

Kanske borde börja klä mig nu.. och kanske äta frukost? Kanske borde börja göra en massa, men det skiter jag i, ska ligga kvar här tills elva åtminstone.. Så fuck alla krav, idag ska jag må bra. Har lovat mig själv att plugga idag också, det ska jag göra högst en timme.


I like mitt nya redigeringsprogram ju! 

Faktiskt så gör jag deet! :o



Frida Alster, ska jag lägga upp de bilderna som jag snodde av dig igår senare? Så får du se vad jag menade? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Får du mycket gärna göra! ;)

2011-03-04 @ 11:38:25
URL: http://hellocountryside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0