problematiskt

ångesten knäcker mig.

Balen igår var fantastiskt, verkligen. :) Superkul& ja, helt grymt.
Tyvärr är jag inne i min värsta period inom mitt "problem" och det är då kan man inte uppskatta sig själv. Utan man ser hur vackra alla andra är, medans man tycker att en själv ser hemsk ut. Man kan inte ta emot komplimanger utan tänker ofta att "det menade han/hon inte" eller "hon var nog sarkastisk". Ja, ni fattar nog inte.. men jag ville berätta i alla fall. En sak till, det är ingen uppmärksamhetsgrej, eftersom jag hatar att berätta det, men samtidigt så hjälper det mig. Det är svårt.
Det är ganska tufft att äta bland massa folk, när man tycker att det är nog jobbigt att ens behöva känna lukten av mat. 
Okej, nu vet ni.. döm mig inte nu, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0