När du strippar och klär av dig är det samma grej

Igår/i natt gick jag o la mig alldeles för sent, är astrött nu.. MEN jag hade en anlednig! Pratade med världens sötaste kille, omg. Han spelade gitarr & sjöng för mig, han var helt awesome! Sen fick hans dator damp & allt hängde sig.. hur får man kontakt med en kille från Polen som man bara vet förnamnet på? Haha. Seriöst, om han bodde i Sverige..! Då voree det bääst, men nej, såklart han inte gör -.- Det suger!

Haha gud vad desperat det lät, men alltså, ni anar inte! Han var g r y m ! 
Jaja, what ever, idag ska jag ha namngivargrej, min kära kusins barn ska typ döpas. Fast det är inget dop, utan bara namngivning :D Jag vet inte vad jag ska ha på mig?! Paaaniiik!! 
Ikväll ska jag ut & äta med Maja&Gunnarsson, sen blir det nog bio. Mysigt värre! :D

Puss! ♥


- som jag sa.. LITE trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0