Jag hoppas, jag drömmer

Igår var jag på Kronoparken, tog massa kort & bakade tårta med Fatme&Sinem. Myycket roligt :D
Idag firade vi Sabiha på kronoparken & tårtan var suupergod! Bäst! Maja&jag var duktiga o cyklade dit & hem.
Känns konstigt att ha gått ur nian.. Tomt typ? Men i plånboken är det inte tomt längre (a 3700;- rikare efter examen:)
Fick smycken också, mycket fina! :) 

Inte utan min Chailatte.. ♥

Tårtan- mycket godare än vad den ser ut på bilden ;)

hur coola? 

-Snö of Sweden- Halsband. Från mamma & pappa.

-Snö of Sweden- Armband. Från farmor&farfar

örhängen från Kusin-vitamin & hennes kille :)
Armband från Petra, Christian, Moa & Erik :)

Armband från min kära kusin nummer 2 & hennes familj ;D

Hihi, tack alla ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0