indianer?

Jag är jätteduktig på att uppdatera! Fick lite bakläxa för nån dag sen.. så nu kör jag ordentligt! ;)
Igår när jag red, gick det fantastiskt bra! Hon var så himla fin & gick verkligen superbra! Så jag är sjukt nöjd! Efter det åkte jag ju till Zara & vi cyklade till stan, åt mat & grejade. Mycket kul! 
Idag ska jag ta spruta och sen åka och hämta min cykel & umgås lite med Zara. :) 
Jag skulle vilja rida idag också, men det får jag ju inte pga. sprutan.. Det är lite tråkigt "/

men ja, nu ska jag fixa håret... var ju ute & sprang i regnet igår (a)

Puss!





Kommentarer
Postat av: amanda

svar på din kommentar: Tack så mkt!!

Nice blogg du har! :D

2011-06-16 @ 22:31:48
URL: http://mandaluppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0