Viskar ditt namn, jag tror jag är kär

Blev en häärlig ridtur idag, först med sällskap sedan utan. Alva gick bra & blev ganska mycket galopp, vi tävlade mot ett rådjur.. ;o Det bästa med häst, ibland händer lite smått oväntade saker ;) 
Hör hur pappa o Emma tjafsar om vem som ska slå ihjäl den irriterande flugan.. ? Funderar på om jag ska gå ner o släppa ut den genom fönstret, bara för att jag kan. Får se om jag orkar gå dit, usch vad lat! 

Imorgon ska jag träffa Maja, åka till stan med mami (klockan kvart i 10..?!) & träna med Zara. Ska se om min medryttare ska rida, annars får jag ta en sväng på hästryggen imorgon också! 
Kan erkänna att min häst har fått liiite för mycket gräs.. hon är liite tjock! ;)
Nu kan hon räkna med hårdträning.. dock när jag kommer hem igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0