Omg.. igen?

&jag bloggar.. IGEN.. ! 
I alla fall, nu har jag nästan packat klart! Duktigt va? :D Ska kolla vad jag gjorde på listan som jag skrev förut..
tror jag fixa det viktigaste i alla fall, eller, nä.. ingen powerwalk :(

- Bergvik - Ohja!
- Powerwalk (själv eller med Zara?) Fanns inte tid..
- Rida! -Yes!
- Äta Ja!
- Städa hela mitt rum -Typ, ja
- Packa -jepp!
- Kolla om jag behöver ha med något mer -Får kolla de imorgon
- Ha panik över att jag inte kommer hinna! -Absolut
- Fira mamma ! -Japp!
- Baka -njaaaaaaaaa
- SOVA ! -Strax!

Som ni såg ska jag sova strax, är helt utmattad. Ni anar inte vad jag har gjort massa idag, såklart så gjorde jag ju mer än vad som står.. Men allt orkar jag faktiskt inte skriva om ;)

Btw! Viktigt, smsa/ring INTE till mig efter imorgon klockan 23.00!
Men innan får ni gääärna! Kommer ha tråkigt i bilen ;o


höhö, cooling! -lägg märke till mina fina stjärnor i taket!- 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0