Dumma mig

Jag dör, jag dööör.. uhu :( träningsvärken i mina armar, hejhej..! + att jag totalt missade hovslagaren idag.. trodde hon skulle komma senare, elelr i alla fall skicka sms innan, men där hade jag fel "/ Så typiskt! Höll ju på att skicka sms o höra med henne när hon skulle komma, men sen så kände jag min träningsvärk.. så jag glömde att skicka smset! ÅH blir så aarg på mig själv :( Jaja, tur jag har en snäll hovslagare.. hon kommer i eftermiddag istället! Får nog baka något o ta med till henne kanske? ;o Får se... 

Igår var jag ju på Bodaborg med mina kära brudar! Det gick superbra & jag är såå nöjd! Vi hade superkul! Dock var det några som förstörde lite o jag var dock arg på fel personer, haha, men ändå! ;) 

Idag ska jag.. Kanske fiska?! uhu, jag är rädd för fiskar.. kommer nog gå braaa... ;o Jag ska även hinna med att rida, få hästen skodd (!), tacka JA till att jag vill gå på sundsta ( det behövde man inte göra när det var förstahandsval) städa lite i mitt rum & samla krafter till resten av veckan + resan;) 
yeyi!


Den lilla skon & Sabiha :)

Ha det bra, puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia, om det är ditt första handsval så behöver du inte skicka in lappen :)

2011-07-04 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0