Upp,ner,upp,ner, ojdå

Gick upp halv åtta, morgonen i stallet med sis. 
Det gick bra & vi fixade åt tre hästar idag, ska ut& rida sen.. men inte själv.. Maja Tollin.. du ska med :D 
Btw.. hör av dig när du vaknar ! 
Har städat & fixat också idag! Duktig jag är!
Jaja, i alla fall, idag blir det nog Maja skulle ja tro, niice! 
Ska rida och antagligen ut & gå.. får inte springa idag (a)
Hittade nämligen en "idiotbacke" igår, ni vet, när det är en brant backe som man springer upp & ner för en massa gånger. Men igår hade jag en sån dag när allt bara kändes gött, så tog ut mina sista krafter i den backen. 
Men tog ut mig för mycket, slutade med att jag typ hostade blod. (a)
Inte så bra kanske.. Men ja, jag tar det lugnare idag :) 

Pusshejjs.♥


Kommentarer
Postat av: niclas

Ingen aning :(

2011-01-30 @ 10:52:58
URL: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0