Min ögonsten.



Alva, eller Top Grimtone, som hon egentligen heter, min älskade häst.
Världens bästa & världens vackraste. Om ni bara visste hur mycket hon betyder för mig.
Herregud, hon är mer än mitt liv. 
Mitt allt. Min underbara häst. Min ögonsten och min ängel. Har snart haft dig i sex år.. tiden går verkligen fort. 
Du blev dock helt min den 16/5-2010. Efter en massa krångel med papper & sån skit. 
Det var en av de absolut bästa dagarna i mitt liv. Gud vad jag grät när jag läste brevet.. herregud. 
Galet underbart!
Jag älskar dig för alltid gumman♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Eriksson

Vilken fin häst du har! :)

Verkligen ett snyggt varmblod! För det är hon (antar att det är en hon med tanke på namnet)va? :))

<3

2011-01-17 @ 20:58:28
Postat av: Sofia

Jag kommer ihåg den dagen. Ni stannade med bilen i backen och ut stormade du. Sprang över vägen och skorna flög i luften. Tårarna sprutade och jag tror du skrek. Fattade inte först vad de var du försökte säga men lyckan var stor! Tänk om han bara hade fått sett hur lycklig han hade gjort dig med bara ett brev. Hon är din! Helt underbart!

2011-01-20 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0