Eller nej, klarar mig ändå!

Min dag har vart.. ja.. sjukt bra!

Först stallet, släppte ut hästar.
Sen hem& prata med Emma, sen rida en riktigt mysig tur, Alva var underbar!
Efter det, hem, spela Wii (Super Mario, bil) med sis. HAHA, jag kom typ 11:a av 12:D 
är stolt (a)
Sen hjälpte hon mig att städa, gullunge! ♥
Så mitt rum är skinande rent nu ;d
Gött! 
Justja! Vi bakade chokladbollar också ;)
Hon gjorde själv först.. men hon hade i LITE för mycket kakao.. Som ni ser på bilden, hennes är dom mörka ;)
Konstigt att jag gjorde så många fler också.. hmm! 




Ja, fin när jag diskar! 

Min snygga syster! Haha :)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice ass! :)

2011-01-23 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0