Dit når aldrig ångestropen.

Fysövningar idag på idrotten- jobbigt fast kul. 
Såg även klart på "pojken i randig pyjamas," jag tror den hette så i alla fall. Hemsk? Ehm, jo. 
Usch! :/
Ringde ett jättefint samtal till minitryck idag oxå, haha, dom måste tro att jag är helt blååst typ..
Men klasströjorna kommer iaf snart! Duktigt! 

Jag borde plugga, prov i engelska imorgon, SO "läxförhör" på fredag. Men jag orkar inte -.- 
Är så trött i huvudet.. och i kroppen!
Jag kom hem, duschade, åt ett halvt äpple, gick&la mig. Sov i typ trettio minuter innan mamma kom och väckte mig.. Just nu är jag typ.. halvdöd. 
Missade ett viktigt möte idag tyvärr. Suck. Men får se om det går att fixa imorgon istället.. Hoppas det. 
Nu ska jag gå en snabbis till stallet& se om det möjligtvis är jag som har kvällen. Sen ska jag plugga, äta och sova! 
Rooooligt. Heh

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltid och jämt.

Älskar dig mer!

<3

2011-02-23 @ 18:53:17
URL: http://hellocountryside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0