Applåderna stiger.

Vann inte över killarna idag heller.. men ja, vi gjorde jävligt bra ifrån oss ändå.
Men jag måste erkänna, killarna i klassen är sjukt duktiga på ALL idrott.
Helt otroliga faktiskt. Vissa lär sig en ny sport och blir BRA på den direkt, det kallar i alla fall jag för talang. 
Jag är fullt medveten om att vi tjejer kommer få jobba hårt för att slå dom i något, men ja.. vi får fortsätta kämpa o skaffa högre idrottsbetyg på kuppen! 
"För ingenting i livet bara händer. Man måste ha ork att möta hinder och att övervinna dem. Ork är att kämpa."
right? 

Jaja, nu är jag sjukt trött och ska snart SOVA♥
Imorgon får jag sovmorgon, men sen har jag tusen saker att fixa. 
Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0