Älskling, nu ler vi.

Jag är inte dum i huvudet, ibland tänker jag bara lite fel.

Var ju uppe tidigt imorse och släppte ut dom kära hästarna. 
Vädret var typ underbart, strålande sol och glittrande snö, fint! 
Hade med mig kameran, blev finafina kort! Lägger in några på facebook just nu, bara för att.. ja för att (a)
Ska snart dra mig ut i kylan igen för en ridtur med Julia. Mysigt! 
Ska dock ha några kilo mer kläder på mig idag! Det är ju inte speciellt varmt ute lix. 
Ska nog dra mig med far & hämta mer spån idag, vi tg bara med nio av fyrtioåtta bal igår ;o
Hade nyss duschat när vi åkte igår, så var blöt i håret.. det frös efter typ två minuter ute.. usch! 
Mormor&morfar var här förut, dom hade med sig kaka. Gott vare! (a)
Åh, hittade bilderna från när jag&Maja pluggade So, bjuder nog på några av dom också ;) 
Annars är resten av bilderna tagna imorse. 


Fina Fina Maja

plugg

Närgången?

Ja- han ÄR söt!

Baby

Gräsås, det fina



Under bilen (a)

Nu ska jag ut & rida, hare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0