Allt är orätt

Alltså.. livet suger. Seriööööst, tror att allt och alla bestämt sig för att det är en "förstöra-för-Sofia-dag"
YEYI. Tackar och (jul)bockar. (hehhehe) Här har ni min varför-livetsuger-lista:

  1. Min rum ser ungefär ut som.. kaos, kaos mannen.
  2. Upptäckte precis att jag satt på mig min tröja åt fel håll.
  3. Är trött och ganska sur, typ som en citron
  4. Skulle hitta en bra låt, hamnade på "Oboy" med Peps Persson... passar INTE mitt humör
  5. Ganska kul att skriva en sånhära lista!
  6. Undrar hur många som störde sig på att jag skrev "såhära"
  7. Nu är jag inte så sur!
  8. Ska städa.. blev sur igen
  9. Hahaha orka
Nu ska jag STÄDA och sen TRÄNA... VAD ÄR MITT PROBLEM?! STARTA NUUUU

Orkar inte ens leka fin idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0