Hockey? Skulle inte tror det.

Kom på att jag och frida skulle på hockey ikväll.. Men.. Nej..
För biljetterna på pappas jobb hade inte kommit än-.- Och ALDRIG att jag tänker betala för att gå å se hockey lixx-.-'
Nej tack.. (a
Finns säkert folk som faktiskt tycker att hockey är kul att se på.. Men jag tror inte att jag tillhör den gruppen av folk! Kan gå för att det är kul att se på folk & så.. ;)

Men det blir nog Frida ändå ikväll, dock mindre hockey & mer kul ;)
Haha, inga fel vet ni!

Förut var jag ner en sväng till stallet, tog in hästen.. Blöt å kall "/
Inge gött.
lät henne stå inne några timmar.. Bäst ja drar ner & släpper ut henne igen kanske..

Puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0