Ccrazy, neäjji?

Old pic. se
Nu gör vi något galet, du & jag. Något helt puckat, för jag blir så dum av dig. Kom igen, nuuu kör vi ! :D
Jag vet inte vad det är med oss, men vi är så jävla bra. Kom igeeen !


Sitter och väntar på orken att laga mat & städa..
Den kommer nog inte idag.
Ska till Elin & kolla hennes & Christoffers lägenhet idag, trevligt:)
Eller ja, Christoffer fyller ju år xå ska fira honom också..

Är så sugen på att bara.. jag vet inte.. Men göra något riktigt jävla kul. Men jag vet inte vad, typ ja.. göra något galet, det vill jag. Typ nu.
Så imorgon ska jag diskutera mina möjligheter med Frida Alster, hon brukar vara påå.. Får jag hoppas.. Annars blir det dåligt..

Ett ganska sepe inlägg.. Men jag orkaaar inte!

Puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0