VECKANS TIPS WTF !

Ja, denna vecka:

FEEL GOOD tips!

Handlar mest om detta med att vara "höst/vinterdepp."
Detta blir man för att det är kallt, mörkt och trist. Innan snön kommer i alla fall.
Här är några tips som du kan använda dig av om du lider av samma sak som jag.

♥ Skäm bort sig själv! Varför inte ansiktsmask, varmt bad, en kopp varmchoklad & en bra tidning/bok/kompis.
♥ Träna! Ge dig ut & spring eller styrketräna. Du kommer garanterat må bättre.. i alla fall efteråt.
♥ Shoppa. Finns det något bättre? Det hjälper mot allt!
♥ Mys.. en varm filt, levande ljus, bra sällskap = underbart!
♥ Ha en filmkväll med kompisarna.. mitt i veckan! Och skit i vad allt som har med skolarbete att göra den kvällen!
♥ Var utomhus i sol/dagsljus.
♥ Skratta mycket med folk som du mår bra tillsammans med.
♥ Massera & bli masserad.
♥ Kramar till alla! Krama så mycket du kan, lovar det kommer både du & andra bli glada av!

Det var några gooa feel good tips från mig (a
Hoppas ni testar, för det ska jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0