Under min stjärnhimmel.

Hade bara en lektion idag. Annars var det sång i kyrkan & film(y)
Rätt gött faktiskt.
Jag har konstaterat att jag inte kommer at hinna med min älskade yoga på morgonen. Så det får bli kvällsyoga istället (Y)
Haha.
Nu ska jag plugga lite musik med Frida, dock äter hon i hundra år & ringer inte..
Men snart så är vi duktiga förstår ni.
Måste till stan denna vecka, för får ju typ min lön sen i somras imorrn. Mycket bra.


Ni får bild på min fina stjärnhimmel, dock har inte dörrarna till skåpet över sängen kommit än..
Men ni får stå ut!
Oh, ser att sis spelar Wii, ska nog gå & vinna över henne nu.


Orkade inte med stor bild (a

Puss.♥


Kommentarer
Postat av: Emmmma

stan imorron? :D

2010-11-30 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0