Snöyra?

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2029891/printcopy?claim=g2mnyhgt6nz">Följ min blogg med bloglovin</a>



Nyss kommit in från istiden..
Vart med Maja, gjorde ett försök att åka på plastpåsar (a Gick dåligt.. slutade med snöbollskrig :D
Dock typ på någon läskig surgubbes tomt.. upptäckte vi... efter typ 20 minuter (Y)
BRA JOBBAT. Haha.
Sen drog jag till stallet & fixade med världens bästa häst.
& nu gör jag bildanalys.. eller, ska göra det i alla fall..
När jag gick från stallet upptäckte jag något HEMSKT!
Det reganade?! Hallååå? Inte bra.
Har sett min syster göra armhävningar, haha... hon klarar fler än mig.
Nu blir det att träna på det! :o
Hon kom för övrigt hit nyss, dampar över det jag skrev innan.. haha. Inte lätt & va störst o bäst som mig :D
Haha, blicken jag fick nu.. (a

Aja, bild på oss(Y)
Lika va? ;)

Pusshejjs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0