Nytt, new, e re, nye, uusi, nuovo, neue

Jag ska börja med en ny grej.. VECKANS TIPS (a)
Jag kommer blogga speciellt en dag då, om något bra tips. Det kan vara allt från, nya modetrender & hur du följer dom, till hur du aldrig mer bli höstdepp!
Såå, vi får se hur det går.
Informationen kommer komma från olika tidningar och egna erfarenheter.
Tihi.

Sitter & lyssnar på Thåström, helvete vad bra han är.
Jag borde plugga, har massor att fixa innan imorgon. Rida ska jag också hinna med.
Dock så undrar jag hur det ska gå, när jag inte ens har börjat än..
Inte så bra.
Haha.

Men jag funderar på att börja fixa nu.. såå.. pusshejjs♥
*Veckans tips, kommer senare, i ett annat inlägg.*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0