Julpynt i stallet.

Kom till stallet igår, och mötte Linda som var där redan. Hon hade fixat sadelkammaren och hängt upp julstjärna i förnstret & en söt tomte bredvid!
Fick sån julkänsla! såå mysigt!
Hon hade även städat hela sadelkammaren så det var snyggt o rent!
Jag städade ur mitt skåp (a
DET BEHÖVDES! Ojoj vad mycket onödiga grejer jag hade!
Haha.

Idag har jag vart på innebandy! Haha, Emma spelade match.. hon vann med 11-1 !
Inge dåliga dom!
Men sen hem & äta good mat. (a)
Strax ska jag till stallet & borsta hääst.. eftersom jag inte kan rida!!!!! Blir snart gaaaaaalen!
Haha.
hjälp.

ÅÅÅH NU BLEV JAG SUUR OXÅ! För det går inte att ladda in bilder hiit! Faaaan :(

Ajaa, Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0