Hemma (Y)

Hemma idag.
Började dagen med att vakna en halv timme för sent, skulle ju släppa ut hästar..
Så när jag var hemma, var klockan tjugo i åtta.. Bussen går tio i..
Men var ändå typ yr & det snurrade i huvudet. Hatar när det blir så, det är asläskigt.
Så pallade inte skolan.

Nu sitter jag & äter frukost. Vaniljte.. mmh!
Sen ska jag typ städa lite, sova lite till & ta det allmänt lugnt. Vill till stallet och rida, men ridningen blir ja la tvungen att skippa.. Faan.
Missade dansen idag oxå kom ja på nu.. Dåligt.
Oskar Linnros på högsta volym får mig på någorlunda bättre humör i alla fall.
Ska nog rensa bort lite gamla bilder också, får se hur det går..
Det var extremt vackert imorse, kolla bara bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0