Canarie Öarna.




Vart en riktigt go semester kan ja lova.
Nu får ja hoppas att jag är lite brun i alla fall. Självklart inte brunare än pappa.. men det kommer ja aldrig lyckas med-.-
Mötte familjen Stark också, vi träffades för fem år sedan på samma strand som denna gång. Lite coolt :)
Men i vilket fall som helst, jag har haft en suuper vecka med 35 grader varmt & sol alla dagar.
Fått tid för mig själv och för att få lite mer eller mindre ordning på mina tankar och mitt liv.
Haha, gick ganska dåligt.
Har levt på iste denna vecka.. gott :)
Nu klagar mamma på mig, har tydligen inte hängt upp stallkläderna.. Ah, hon är ju ändå inte där ute? Varför ska hon bry sig? Ska ju till stallet om typ tjuogo minuter igen ändå! :o
Haha, jaja :D


Det kommer en hel del bilder nu.. bara så ni vet (a
Vissa mer seriösa än andra.. :)
Eller nu orkar jag inte mer.. laddar upp fler någon annan dag :)

Puss.♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så sjukt fin sofia! :o <3

2010-11-03 @ 23:22:54
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/
Postat av: Sofia

Frida, nu vet jag inte om du läser detta, men kan ju alltid hoppas!

Den som är sjukt fin av oss är du!

Sötaste människan jag känner :o <3

2010-11-04 @ 20:37:19
URL: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0