Brev till 10:de våningen.

Där ute, bland alla människor.. Där finns både du & jag. Ändå är vi så olika. Varför är du så tyst? Varför du som du är? Varför är du inte hos mig?


Dagen har vart heelt fiine. Lugn dag med inte för mycke att göra.
Soft bildlektion & skön danslektion.
Sen blev de stan med Frida en sväng innan jag drog till färjestad & mötte mami för att köpa spån till häästeen..
Så nu äre fiint i boxen igen.
Dock har jag världens bästa häst, om någon har missat det?
Kort inlägg, jag vet.
Men orkar nte mera nu.. Morgonen imorgon oxå.. så ska nog strax hitta till sängen.
Eller ja.. snart i alla fall (a
sitter och lyssnar på Thåström, brev till 10:de våningen.
Ah, han är inge fel han!
 

Pusshejjs.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0