Leker med webbkameran.

Sitter i min säng & pratar i telefon med Emma, bloggar, ser på TV & typ städar. Jag är fan rätt bra jag! ;) 
Vart en sväng i stallet & fixat. Dock blev det bara snabbt idag, hemma väntade en räkor & pitabröd. Goott! 
Brukar för övrigt köpa det istället för kebab, eftersom jag inte är så förtjust i kebab kött.. ishh ;o
Imorgon kommer Maja runt tolv & då drar vi nog ut & går med hundarna en sväng. Sen kommer folk & det blir ett nytt år! Naaaajjs (Y)

Leker lite med min webbkamera (a) 
Ni får se dom supersnygga bilderna! Haha!














Fint va? Haha, låt mig ha liv tack (a)  


Puss.♥

Kommentarer
Postat av: Nikkäh

ooh you can arrest me anytime! :)

2010-12-31 @ 00:11:21
URL: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0