Shopping, yeye

Stan idag med Emma. Kaos på morgonen, min käära syster ska ju krångla till allt, precis som vanligt! 
Men ja, det löste sig & jag kom iväg. Hämtade upp Emma på vägen & sen tog vi första bästa buss till Bergvik, där vi båda har/hade presentkort! Vi hittade ingenting när vi gick igenom alla affärer först, men sen andra vändan, då hittade jag dessa uursnygga tights! Sen hittade jag lite mera, typ linnen & trosor. Sen drog vi till stan.
Hon skulle köpa klocka.. TRÅKIGT! Hon gick inte med på att köpa en vanlig väggklocka som jag tyckte hon skulle heller :( 
Haha, men hon hittade en mycket snygg klocka till slut i alla fall! :) 
Jag dog dock i mina fötter.. VARFÖR tog jag dom höga skorna idag för?! haha, dom blir det inte nästa gång ja ska shoppa en hel dag.. haha :o 
Alva & Petra var nyss här, kunde inte låta bli, utan tog lite kort på den söta hunden här :) 

Aja, puss♥

okaj, dissa mamma som är bakom hunden :)


Alva goes sötast i världen! 


Nytt idag! Wiho :) 
Vad som är i påsen.. haha, hemligheter förstår ni! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0