Paus

Tog en paus. Jag orkade inte skriva, men nu ska jag skärpa mig.
Har haft fullt upp. Sjukt mycket i skolan & fullt upp hela helgerna.
Halvt bott i stallet & ridit, äntligen! Dock fryser man rätt mycket.
Klockan är 20:14 & jag funderar helt seriöst på att gå & lägga mig. Är så jävla trött!
Helt galet.

Hade musikprov idag, fyfaan. Imorgon har jag No prov & orkar verkligen inte plugga, men det verkar vara ganska lätt.
Klippte mig igår btw, blev nöjd faktiskt. Tonade det mörkare & gjorde slingor.






En speciell text till en speciell vän:
Om någon sa att du inte var underbar, skulle denna någon inte förstå vad livet är.
Jag skulle säga att du är min bästa vän, det allra bästa jag har.
Att du är en ängel
Som föll från himmelen en dag
Att du ger mig mod att vara feg
Och styrkan att vara svag

Den stjärnan i min himmel som lyser som starkast & som aldrig slocknar.
Du måste förstå att du är något speciellt.
Min underbara ängel.
Vad vore jag utan dina andetag?
Du vet saker som inte ens jag själv vet om mig.
Det är som att du kan höra mina tankar.

Om bara du förstår att du är underbar. Att du är vacker, stark och helt otrolig.
Att jag aldrig kommer lämna din sida & att jag kommer finnas för dig, när vi är 95 år och har killproblem..
Förstår du?
För alltid.
Jag älskar dig Frida Johanna Alster.

& ja, jag har snott din bild hun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0