Just the way you are.

Klockan är 13.35 & jag har nyss ätit frukost. Eller ätit o ätit, jag drack ett glas juice. Orkade inte äta något. 
Funderar på att dra mig ut & rida, det är ju typ varmt ute.. Men vet inte om jag orkar gå upp & fixa mig.. Haha, illa. 
Jag har kommit på att när en kille sjunger "Just the way you are" (Bruno Mars) för mig, då kommer jag typ.. gifta mig med honom (a) Haha, kanske inte.. men nästan. Den låten är så fin & bara allmänt Hej jag blir på bra humör lix! 
Tror att jag ska gå ut & rida nu. Det var ju typ ett tag sen. 
Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra, eller jo, jag ska gå ut & gå. 
Imorgon blir det nog att träffa Elin :)


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0