Bakdag/vinnarskalle

Jag har fått reda på att jag har världens vinnarskalle.. Haha, nu vet ni också. 
Aldrig tänkt på det, men jag blir ju sur & grinig närwww.essentialme.blogg.se det går dåligt. Otrevlig om ffan blir jag också.. Haha, inte lätt att vara kompis med mig :) 

Men i alla fall, bakdag med tjejerna i lördags. Mycket trevligt. Haha, allt blev asgott & lyckat! 
Snökrig ute blev de oxå :) 
Spelade Wii, men jag fick damp för det gick dåligt. Men ja, annars var det kul ;) 

Söndag, idag.. Vart i stallet i hundra år. Frös ihjäl, men fick finfina bilder! 
Skulle vart ute & ridit, men nä.. Alva ville inte. Så då sket ja i det. 
Idag fick jag äntligen tid till min älskade yoga. 
Dock var jag stel, funderar på vad jag har gjort i veckan egentligen ? 
Illa. 

jaja, här kommer lite bilder :) Mer kommer imorrn.. orkar inte nu
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0