Allt jag gör, gör jag för mig

Hejhååååååå, vilken bra dag! Jag har ridit, vart o kollat på hoppuppvisning, pluggat, gått en sväng och annars bara tagit det lugnt. SÅ GÖTT ! Ska snart sticka iväg och träna med pappa, kommer vara död sen.. men.. det är det la värt.. eller? Haha, nej, ska bli gött!
I alla fall, här har ni lite bilder från idag!


Från logen, hååååål i taket? 

Dålig bild, meen, jag va i alla fall HÖGT uppe i luften och buttade ner spånbalarna! Dom där pallarna med spån är ju AAAAAAAShöga!

Fin stege. (Bilden skulle egentligen visa hur högt upp jag var, men det failade så jag låtsas att det är en bild på stegen)

Hm.... kolla manen

VAD gör Sofia Olsson med en sax vid min häst...?! 

Shit :o

Kortklippt! 

bebis!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

hihi, varför klippte du stubbman? :D <3

2011-11-03 @ 21:56:51
Postat av: Sofia

hahaha!:D de va kul att gå loss med sax på nån annans häst!:) Va lite sugen på att klippa mer när jag va i stallet senare på kvällen... Men ponnyns man är ju så fin... Mr ligger nog lite risigt te imöra!;) Och lite fin ble hon allt. Lr ganska mycket faktiskt. Ser välvårdad ut. Den där manen ho hade va ju bara tarsel...:)

2011-11-03 @ 22:10:15
Postat av: Sofia

hahaha!:D de va kul att gå loss med sax på nån annans häst!:) Va lite sugen på att klippa mer när jag va i stallet senare på kvällen... Men ponnyns man är ju så fin... Mr ligger nog lite risigt te imöra!;) Och lite fin ble hon allt. Lr ganska mycket faktiskt. Ser välvårdad ut. Den där manen ho hade va ju bara tarsel...:)

2011-11-03 @ 22:11:58
Postat av: Marie

Jag tycker manen blev supersnygg! Ser välvårdat ut som Sofia säger :D Ska bli spännande att se hur hästarna ser ut när jag kommer hem igen efter helgen ;) Känns lite riskabelt att lämna min häst i era händer just nu...

2011-11-04 @ 07:10:07
Postat av: Sofia

mooaahahaha... Spännande ska de bli...;)

2011-11-04 @ 14:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0