Om ett löfte kan brista

Ska berätta en grej också! JAG DÖR I MIN FOT! DET DÖDAR MIG!!! Uhu! FÅr se om jag överlever dagen alltså :(
Ringde farmor & hade paniik för det blödde imorse IGEN, hon kom & tittade o då lät det såhär:
Hon: "Sofia dåå, detta var ju inte farligt alls, bara ett skärsår!" 
Jag: "eeeeeh, bara?! Jag DÖÖR"
Hon: Nejdå, du dör inte. Jag lovar dig
Jag: "Joho du.. jag kommer förblöda!"
Hon: (f.d sjuksköterska) "Tänk på dom som skar upp hela magen då, dom överlevde ju till och med"
Jag:" Men magen jaa, då är man ju bedövad och ser inget o kanske sövd, vad vet jag.. JAG DÖR"
Hon: "Haha, du är rolig du, tvätta såret med lite vatten bara så blir det bättre"
Jag: "vaad?! Okej.. aaaaj, aaaj, uhu.." 

Synd om mig alltså! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0