Perfekt?

Idag, direkt efter att jag vaknat, gick jag ut& red. Mysigt! Dock hade jag en riktigt pigg häst, en galopp i backen ledde till ja, haha, snabbsnabbtrav. Mina armar :( 
Men ja, är nöjd & glad ändå ;D

Sen kom Elin hit! Vi såg på Sunes sommar, herregud, jag skrattade ihjäl mig (a) Askul ju :D
Pratade massa som vanligt också såklart! :D
Just nu ser jag på "Fjorton suger", ganska bra, typ. 
Imorrn blir det förhoppningvis Sunne med Maja. Mysigt, var ett tag sen jag åkta skidor nu.. ♥
Jag var hos mina kära kusin igår, som nu fyllt nitton. Grattis till henne♥
Men i alla fall, vi kom fram till att vi skulle på zumba imorn, men jag kollade & upptäckte att det är på färjestad, där vi båda har kort, på onsdag. Inte imorgon alltså :( 
Men ja, skidor är ganska bra träning det med ju ;) 
Gött! Äntligen lov, älska, älska!!

Jag är inte perfekt, lev med det, eller dra.
Om du väljer att dra så syns dock dina misstag tydligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0