Trotsålder

Du har omdirigerats från itslearning.com. Det är inte längre tillåtet att logga in från den här domänen. Uppdatera dina bokmärken till www.itslearning.com.

Sådär står det när jag skriver in itslearning.com istället för www.itslearning.com. Men alltså, bara för att dom skriver sådär, vill jag ju inte sluta :D Blir ju bara roligare! För allt funkar preciiis lika bra ändå! Jag antar att jag alltid kommer vara kvar i trotsåldern.. Växer nog aldrig upp! Haha ;)

Ska strax åka till skolan för att göra mitt naturkunskapsprov! Det allra sista typ.. för alltid? TROR jag.


Känner ni igen mig? Ganska så lik mig fortfarande! Haha, här tvättar jag pappas bil fast vägrade klä mig, så gjorde det i pyjamas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0