Inte ens till Köpenhamn

Okej allvarligt... Jag vet att jag lovade massa inlägg idag! Men jag har inte haft tid, inte alls faktiskt.
Upptagen ungefär varenda sekund idag. Men i alla fall, nu jobbar jag med min nya blogg, försöker få ihop de till en riktigt snygg design. Om det går bra? NJAAAAAA.. Typ. Än så länge finns det en svart linje över hela :D
Jättefint.

Men ska utnyttja mina kontakter och ta lite hjälp! Haha. Nej, allvarligt... Alma & Frida... När har nii tid? :D 
(Lovar att jag tar med godis!) 


Hihihi, fyller ju snart 18 och behöver en bil.. Jag gillar denna! Papi? :D
Haha, nerå, det är faktiskt två år kvar. KUL att jag räknade ut detta med hjälp av avancerad fingerräkning. 
Woopsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0